Üdv, Vendég
Felhasználónév Jelszó: Emlékezz rám
  • Oldal:
  • 1

TÉMA: Kihívások menete

Kihívások menete 2011 nov. 20 17:57 #6

  • bmertz
  • ( Felhasználó )
  • TÁVOL
  • Újonc Fórumozó
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: 0
Tisztelt klánok!

Felbuzdulva az elmúlt napok eseményén, és tudva, hogy mennyire nem szeretnek a játékosok fórumot olvasni, ide is elhelyezem az alapokat!

1. Ha valaki meghív bennünket WAR-ra, az a minimum, hogy tudják mit rejtenek a WAR szabályok.
2. Ha valaki meghív bennünket WAR-ra, szívesen megyünk, független attól, hogy tanulnunk kell belőle, vagy nekik van mit tanulni.
3. Ha valaki meghív bennünket WAR-ra, az a minimum, hogy mikor megérkezünk, akkor már a WAR szabályoknak megfelelően mozognak a pályán.
4. Ha valaki már WAR-ozik velünk, az a minimum, hogy azt kulturáltan teszi, és tud nyerni vagy veszíteni kulturáltan.
(Ha nincs hova meghívnod, akkor ne várd el tőlünk, hogy nálunk játszunk azonnal, azzal a döntéssel, hogy addig rakjuk ki a játékosainkat a szerverünkről!
Nem fogjuk megtenni. Ha nincs szerveretek, akkor nem lesz azonnal ellenünk WAR. Lehet, egy előzetesem megbeszélt időpontban, nálunk...)
5. Ha valami nem tetszik a tudásunkkal kapcsolatban, lehetőségetek van megvétózni a meccset. Erre technikai, lehetőséget biztosítunk videó készítésével.
6. Lehetőségetek van egy játékvezetőt kinevezni a War kezdete előtt, aki követheti az eseményeket Source TV-n keresztül, és felveheti a kapcsolatot a mi játékvezetőnkkel vitás kérdések ügyében, ill. lehetőséget biztosítunk a direkt kommunikációra TS-en.

Bővebben kifejtve:

1. A WAR szabályok szerint megy a szerverünk eleve, így azon alapértelmezettként, a WAR szabályoknak megfelelően üzemeltetjük, és játszunk rajta.
(Kivételt képez részünkről, a kommunikáció. Csakis ezt tudomásul véve hívhattok ki bennünket! Természetesen ezt az ellenfélnek is jóvá hagyjuk, a hivatalos war szabályok figyelmen kívül hagyásaként. Az itt leírtak szerint warozunk, és az itt leírtak fényében vállaljuk a warokat. Tehát ezzel kapcsolatosan nem fogadunk el vétót. Magyarázatunk rá a tecnikai fejlődés továbblépése. Tehát tőletek sem várjuk el, hogy csak a játékon belül beszélhettek, hogy azt rögzíthesse a felvételen a S.TV.
Párhuzamosan ennek fényében biztosítani tudunk a WAR idejére TS szobát, és a WAR vezetőjének a szobára Channel admint,
hogy annak jelszavát lezárhassa a kívülállók részére.)

Tehát nincs olyan, hogy majd WAR közben nem nézzük a játékot Szuper-Máriónak, azaz akkor majd nem banny-zunk!
Mivel nonsteam-ről van szó, így a felszedéskor továbbra sincs pörgetés, azaz a játék hibáinak kihasználása, és a szedés gyorsítása.
Félreértések elkerülése végett, a csak 3-at ugrottam, és a csak fegyvert cseréltem többször, nem magyarázat, hanem tény a csalásra, avagy az idegbeteg játékstílusra. Ide vonatkozó idézet a hivatalosan elfogadott nemzetközi szabályzatból:
A játék során nem megengedett módon, a késsel futó játékosnál gyorsabb előrehaladást lehetővé tevő technika alkalmazása.

Bár nem szükséges kiemelni a szabályból, mert egyszerűen csak tudni kell, és betartani, de ide tartozik a bug-ok kihasználása is.
Falon átlövés, nem megengedett. A játék során a tárgyakon átlövés abban az esetben elfogadott, ha a tárgy mögül a játékos vagy a fegyvere, árnyéka látható. Kivél ez alól, a játékos belövése fakapun keresztül.
Hivatalos álláspont: Ha bármely bug-ot kihasználja egy játékos, a meccs tovább folytatódik, a játékvezetők és a bírók eldöntik, hogy a játékos és/vagy a csapata büntetést érdemel-e.

Mi a játék élményéért játszunk, és nem a nyereményért. Nem fakadunk sírva a vesztés esetén, de legalább tisztán szeretünk veszíteni.

Természetesen a szabályokat nem kívánom felsorolni, de célszerű átnézni, hiszen az ismert hibák kihasználása is csalásnak minősül WAR közben.
Ilyen a Dust2 "A" lerakóján a bomba alulról hatástalanítása,
Ide vonatkozó hivatalos idézet: A bombát defusolni csak a bombával egy szinten lehet.
ilyen a cbble "A" lerakóján a bomba levegőbe helyezése,
Ide vonatkozó hivatalos idézet: Szigorúan tilos a bombát úgy élesíteni, hogy nem lehet hallani a csipogó hangját, vagy ne tudja egy játékos, önerőből hatástalanítani.
ilyen az inferno "A" lerakónál a bomba vízbe helyezése,
Ide vonatkozó hivatalos idézet: Szigorúan tilos a bombát úgy élesíteni, hogy nem lehet hallani a csipogó hangját, vagy ne tudja egy játékos, önerőből hatástalanítani.
ilyen a nuke-on az "A" lerakóra helyezett bomba, "B" lerakóról való felszedése,
Ide vonatkozó hivatalos idézet: A bombát defusolni csak a bombával egy szinten lehet.
ilyen a train-on a vagonra helyezett bomba alulról hatástalanítása,
Ide vonatkozó hivatalos idézet: A bombát defusolni csak a bombával egy szinten lehet.
... és még sorolhatnám, de nem teszem, mindenki tisztában van a valótlannal, illetve a játék hibáinak kihasználásából adódó helyzetekkel.

2. Ha már meghívtál, nem árt jó előre tisztázni, hogy kértek-e videót, mert nem tartjuk minden esetben fontosnak, és törvényszerűnek az egyedi videózást, (hiszen csak egy játék,) azaz annak bizonygatását, hogy a játékmenetünk tiszta.
Ne akkor keresd a kákán a csomót, amikor már veszítettél!

A WAR-okról minden esetben kivétel nélkül videó anyag készül, ami beépített, és előre telepített rendszer készít. Ezt a videó anyagot elérhetővé tesszük itt a weboldalon.
Így azt mindenki, (nem csak a résztvevők) letölthetik, taktikailag elemezhetik, szörnyülködhetnek a beszédkultúrán, véleményezhetővé, minősíthetővé válik a csapat .

Ha úgy látod, hogy az első pár bemelegítő körben amíg összerendeződik a csapat, egyes játékosaink túl jók, és ezért lemondod a játékot, majd banolod a csapatot, aztán azt hangoztatod, hogy csalunk, az nem bennünket minősít, hanem benneteket.
Tessék végre tudomásul venni, bár játékról van szó, ez nem óvoda! A klánunk nem gyűjti a szuper játékosokat, csak egyszerűen a játszani csalás-mentesen szerető közösségből válogat, érzelmi alapokon.
Ezért van közöttünk olyan, aki taktikailag arra jó, hogy beugorjon közétek, ezzel összezavarva, illetve kirajzolja a térképet a többiek számára.
Azonban vannak "pro", illetve "high" játékosaink, akik komolyan veszik évek óta a gyakorlást. Azt nehezen viseljük, ha ezeket a játékosokat, a "nem tudásotok miatt" csalóknak kiáltjátok ki!
Utóbbi esetben nem is tudjuk elfogadni a "tanulok tőlük helyett a bant". Illetve lenyeljük a békát, de a véleményünk meglesz, amit a közösségünknek kifejtünk a klánról.

A klánunk 2006 óta létezik, töretlenül. Ez idő óta van saját szervere a klánnak, és saját weboldala is. Vannak újak, közöttünk, és vannak akik már a klán alapítása előtt is játszottak a játékkal.
Ezt jobb ha tudod, és nem beszélsz sületlenségeket utólag a tagjainkról!

Értékelni azokat a csapatokat tudjuk, akik tisztességgel hívnak, becsülettel végigjátszanak, és tanulni kívánnak belőle, bármi legyen a végeredmény.
Az, hogy milyen játékosokat fogsz ki tőlünk, az erősen befolyásolja a végeredményt. Semmi esetre sem állítunk össze ellenetek olyan csapatot, akik biztosan nyernek.
Nálunk az aktuális csapatot az határozza meg, hogy éppen akkor ki ér rá, és kinek van kedve játszani.

Mi sem kérjük be minden esetben a videókat, de előfordulhat akkor, ha azt taktikailag ki akarjuk elemezni, okulás céljából. Ezt mi is előre tisztázzuk, így jó, ha a csapat, az nem egy összerántott csapat, hanem minimum tisztában vannak vele, hogy kell egy egyedi videót elkészíteni. Aki erre nem képes, mert hardver tekintetében határértéken van, az jó ha ezt előre jelzi, hogy utólag ne legyen belőle félreértés!

3. Erre nem sok mondanivaló adódik, azaz nincs mit mondanunk azoknak, akik úgy akarnak WARozni, hogy arra az időre kikapcsolják a segédeszközöket, illetve nem alkalmazzák a csalásnak minősülő taktikákat, lépéseket. Mi nem gyakorlunk, és nem játszunk WARon kívül sem, a közösségben olyan programokkal, amik lealacsonyítják az önbecsülésünk. Elég sűrűn hangzik el tőlünk, hogy mindenki, aki egyéb kiegészítőket használ, a játék eredmény befolyásolására, az nem tartja önmagát képesnek arra, hogy tisztán is tud játszani, illetve meg tudja azt tanulni.
(Ha a szüleid vettek volna neked egy elektromos kerekesszéket kiskorodban, akkor soha nem tanultál volna meg járni.
Ha a családod, és környezeted gondolatolvasó, akkor soha nem tanulsz meg beszélni.
Így vagyunk mi a tiszta játékkal is.)
Minden ellenünk kiálló csapat nem játszó csapattársainak lehetősége van a szervereinken a játékmenet megfigyelésére, mivel az események 30 másodperces csúsztatással kerülnek a közönség elé!
Ezt a folyamatosan üzemelő STV-vel (Source TeleVizio) megtehetik. A 2-es szerverünkön korlátlan nézőszámot tudunk fogadni. Az 1-es szerverünknél előzetes egyeztetés kell, mivel slot korlát miatt jelszó védi. ( A 2-es szerveren akár családtagok, barátok is nézhetik az eseményeket. 128 Vendéget tudunk fogadni.
A Source TV elérhetősége, az adott szerver IP címével egyezik, a portnál pedig 1-el nagyobb számot kell beírni. (Pl.: IP:20457 akkor a STV IP:20458)


4. Teljesen egyértelmű. Lehet mindkét csapatnak feladni a játékot menet közben, ha az erőteljesen kiegyenlítetlen küzdelem, és egyértelmű a csúfos kudarc.
Bár mi a csúfos kudarcot kihívásnak vesszük, és nem kudarcként éljük meg. Egyértelműnek gondoljuk, hogy a kiegyenlítettebb játékhoz, más összeállításban kell gondolkodnunk, vagy más taktikát kell választanunk.
Azonban semmi szükség arra, hogy a győztes fikázza a vesztest, vagy a vesztes gyanúsítgassa a győztest, vagy annak tagjait. (Főleg nem utólag.)
Ha a kérdésekben nem epés szándék lapul, hanem taktikai fejlődés, akkor nagyon szívesen válaszolunk a kérdésre, kérdésekre.

5. A Csapatoknak lehetőségük van élni a gyanú jogával, így óvást nyújthatnak be a mérkőzésre. Erre 24 óra áll rendelkezésre.
Mi ezt egyszerűen oldjuk meg, mivel lehetőségünk van megjegyzést írni az adott topik hozzászólásába.
Más csapatok szóbeli megjegyzéseit igyekszünk kulturált formában megjeleníteni ugyanitt.
Amennyiben írásban érkezik vétó, akkor azt eredeti formában közöljük, feltéve, hogy az a webmotorunk "parasztbiztosítékán" átmegy és engedi közölni.

Utóbbi esetben, amennyiben egy esemény zavar, és közölted annak felvételi időpont pozícióját, akkor arra részünkről válasz érkezik.
Fenntartjuk a jogot war-onként x2 random magyarázatra, de ezt biztosítjuk is. Természetesen a véletlenszerűség a "honnan tudtad-ra" érvényes, és nem egyéb áldásos tevékenységre. Bár a honnan tudtad típusú kérdés is akkor hangzik jól, ha az nem vád, hanem okulási céllal tesszük fel.

6. A Csapatunk nem minden esetben, de bármikor Bírói, játékvezetői személyt állít fel. A csapattól külön TS szobában.
Ebben az esetben, az ellenfél részéről is lehetőség van egy játékvezetői személyre, amely közvetlen hangkapcsolatban van a játékvezetőnkkel, és vele azonosan (fél perces késéssel) egy időben nézi a S.TV.-n a WAR-t, hogy azonnal megtudják vitatni a kérdéses részleteket, esetleges kizárás alapját.
Az így jelenlévő játékvezetőnek lehetősége van megjegyzést hozzáfűzni a játékmenetről.
Részünkről játékvezető csak olyan személy lehet, aki elmúlt 21 éves, (általában 30 is...) és minimum 2 éve (általában 4-6 éve) aktív játékos,
valamint rendelkezik steam-el.(Nem feltétlen, de nem árt a játéktapasztalat, hogy tudja mi micsoda, és ne fantáziálgasson!)
Épp ezért az ellen csapattól is hasonló agyi adottságokkal rendelkező játékostársat várunk.
+ *Személyes megjegyzés marcsa: Nem kívánok több mint 40 éves fejjel, 12 éves kölkökkel vitatkozni arról, amihez még nem értenek, vagy nem láttak olyat.

+1 bónusz: Nálunk soha nincs TGF, azaz tagfelvétel. Tartunk ilyet, de nem a kérdezősködőknek, és semmiképpen nem azoknak, akik tgf? kérdést használnak a nevük mögött.

(Mi nem a játékosok tudása alapján szervezzük a klánunk, hanem érzelmi, és erkölcsi alapokon.
AMIKOR A KLÁNNAK OLYANJA VAN, akkor felkínálja a lehetőséget azok számára, akik az oldalunk regisztrált tagjai, velünk játszanak együtt a szerveren,
és betartják a szabályainkat, etikai nézeteinket, valamint nincs velük szemben semmilyen erkölcsi aggályunk.
Azt a klán előzetesen, szavazással dönti el, hogy kik azok a személyek, akiknek felkínáljuk a lehetőséget.
Hangsúlyozva még egyszer, NEM AZ EGYEDI IGÉNYEID TESZNEK TAGGÁ, HANEM A KLÁN EGYHANGÚ DÖNTÉSE A LEHETŐSÉGRŐL!!!)

(Egyedi vélemény: "kancsalmarcsa"
Az xystb. tgf? névutó, arra tökéletesen jó, hogy egészen biztosan NEM-el szavazzak rád. Számomra derogál az a személy, aki ezzel a névkiegészítéssel játszik, azaz mindegy számára, hogy hova tartozik, csak vegye már valaki fel! Így semmiképpen nem tartom az illetőt arra érdemesnek, hogy a klánunkhoz tartozzon.
Ha valahova tartozni akarok, akkor azon vagyok, és teszek érte ott. Nem pedig csak felhívom magamra a figyelmet egy ilyen kiírással mindenhol, mindenki felé.)

Végül a WAR meghívás menete:

Mint ezt tapasztaltátok, az oldalunk zárt, regisztrációhoz kötött. Ennek ellenére, a fórumunk WAR részét, elérhetővé tettük azok számára, akik szeretnének játszani a csapatunkkal.
Az oldalunkon rendet tartunk, és ez elvárjuk attól is aki kihív bennünket!
Ezért a következő kérésünk van, a meghívással kapcsolatban:
Szeretnénk, ha lehetőleg egy, a klánvezető személy (CL) intézné a kihívást, hogy aztán a későbbiekben be is következzen a játék!


Amennyiben még nem hívtatok ki bennünket:
A kihívások topikban létre tudtok hozni egy új téma részt.

Kérjük, hogy a névhez, a játékos neved írd!
az új téma tárgya, a következő legyen: "Klán neve!"
Utána értelem szerűen a szövegrészbe a kihívás kerül...
Ezzel, a topik neve a klán nevetek lesz, a hozzászóló pedig az aki kihív.
Ez a topik, utána gyakorlatilag a közös jövőnket takarja majd. Ide kerülnek a kihívás elfogadásai, vagy elutasításai, és azok indokai.
Továbbá itt lehet megejteni az újabb kihívásokat! Éppen ezért,


Amennyiben már van a klánotoknak topikja:
Azt használjátok, és ne hozzatok létre újat!
Utolsó szerkesztés: 2013 febr. 20 10:03 Beküldte R3M3T3.
Téma zárolva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: NoriZ

Válasz: Kihívások menete 2013 febr. 20 13:31 #1490

  • NoriZ
  • ( Admin )
  • TÁVOL
  • Adminisztrátor
  • Hozzászólások: 1207
  • Karma: 69
Kár hogy ilyen hosszú szöveget az emberek többsége nem hajlandó elolvasni (főleg nem egy "külsős")... Pedig bizony tele van gyönyörű gondolatokkal
Már csak az itt leírottak alapján is büszke vagyok arra, hogy az URC tagja lehetek, holott ennél jóval többről szól az egész...
Utolsó szerkesztés: 2013 febr. 20 13:45 Beküldte NoriZ.
Téma zárolva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Titya, zsoko

Válasz: Kihívások menete 2013 márc. 10 23:52 #1547

  • R3M3T3
  • ( Admin )
  • TÁVOL
  • Adminisztrátor
  • Hozzászólások: 509
  • Karma: 38
Kihívás TS-en!
Téma zárolva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: NoriZ, zsoko
  • Oldal:
  • 1
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.34 másodperc
- team.urc site, alapítva 2006 -

Aztamindenit!